PREGUNTES FREQÜENTS

En aquest apartat volem donar publicitat a aquells dubtes que amb més freqüència heu plantejat a través del mail de l’Aplec, a fi efecte que serveixin de resposta i alhora consulta per a tots els interessats.

Actualització a 25/11/2017

  1. Quina és la seu logística de l’Aplec i on està ubicada ? La seu logística de l’Aplec és al Reus Deportiu (RD, i està ubicada al carrer d’Antoni Gaudí, 66 de Reus. No confondre amb les instal·lacions del F.C. Reus Deportiu (Club de Futbol). L’enllaç amb Google Maps és el següent: https://www.google.es/maps/@41.1618027,1.1066573,17z?hl=ca 
  2. Allotjament durant l’Aplec. Atesa l’existència d’un gran nombre i diversitat d’establiments d’hoteleria, tant a Reus com en el seu entorn més proper, per part de l’Aplec no s’ha organitzat cap tipus d’allotjament.
    Si bé és cert que en altres Aplecs s’hi ha tingut que habilitar per manca d’oferta d’establiments, en aquesta ocasió creiem que l’oferta estava ben coberta.
  3. Punt de sortida de les excursions i activitats culturals fora de Reus. Totes les sortides fora de Reus (que es realitzen en bus), sortiran des de les instal·lacions del Reus Deportiu, seu logística de l’Aplec.
  4. Què inclou el preu de les sortides fora de Reus ? El preu de les sortides fora de Reus, pel que fa a les excursions, inclou exclusivament el desplaçament en bus (anada i tornada), i pel que fa a les sortides culturals, inclou el desplaçament en bus (anada i tornada), i l’entrada al recinte, guia, o tast de vins, segons el cas. No inclou cap àpat ni cap mena de manutenció.
  5. Hi haurà zona d’acampada ? Podran les autocaravanes accedir al RD? Efectivament, si bé és bastant limitada, està prevista una zona d’acampada en tenda en el recinte del Reus Deportiu. Per altra banda, en una zona reservada de l’aparcament del RD s’habilitarà l’estacionament permanent de les autocaravanes.
    Estaran a disposició dels seus usuaris els serveis mínims que hom requereixin (sanitaris, aigua corrent, etc.)
  6. On podreu aparcar els cotxes mentre participeu en les excursions o activitats ? Reus disposa d’una xarxa d’aparcaments municipals amb moltíssimes places. Davant mateix del RD (en el soterrani de La Fira Centre Comercial) n’hi ha un amb més de 700 places disponibles, a un preu assequible i tancat, sense límit horari dins les 24 hores. A més, s’està negociant algun tipus de descompte.
  7. Assegurança d’accidents Personal Grup. El text complet de les CONDICIONS PARTICULARS DE L’ASSEGURANÇA “ACCIDENTS PERSONAL GRUP”, contractada amb “Agrupació AMCI d’Assegurances i Reassegurances, S.A., el trobareu a l’apartat INSCRIPCIÓ / TARIFES d’aquest blog.
  8. Què inclou el preu de les Vies Ferrades ?. El preu de tarifa establert per a la realització de les vies ferrades inclou, exclusivament, el trasllat al punt de sortida de la via, i tornada a Reus, i l’acompanyament. En cap cas inclou el material necessari, que ha de ser aportat per cada participant. L’Aplec no ofereix aquest material ni està en disposició de llogar-lo. L’horari de sortida des del Reus Deportiu, per a la realització de cadascuna de les vies ferrades, és a les 08:30h
  9. No rebo cap mail que em confirmi la meva inscripció ! Segons la configutació de seguretat de cada ordinador, el mail de confirmació pot no arribar a la safata d’entrada. Heu de mirar si, per defecte, el teniu al “correu brossa” o SPAM
  10. Altres activitats culturals que es realitzen a Reus durant l’Aplec. Veure l’apartat PROGRAMACIÓ / ACTIVIVTATS CULTURALS d’aquest blog de l’Aplec.
  11. Mitja Marató Virtual. Amb sortida a Castellvelli passant pel centre de Reus, amb el clàssic tomb de Ravals, i acabant a la Plaça de La Llibertat, es presenta un recorregut d’una gran cursa i on els registres es prometen espectaculars. Més info: http://www.reus.cat/agenda/mitja-marato-virtual.
  12. Transcripció de clàusula d’inscripció. A tall merament informatiu, en relació a les excursions i activitats culturals programades, creiem adient remarcar el que diu l’enunciat de la pàgina d’inscripcions del web de la FEEC: a) Totes les excursions i les activitats culturals, així com el sopar de cloenda i el foc de camp, tindran limitació de places, per la qual cosa, en cas d’excedir aquest límit, l’organització podrà tancar les respectives inscripcions. b) En cas de que alguna de les excursions, o de les activitats culturals programades, així com el sopar de cloenda i el foc de camp, no assoleixin un mínim d’inscripcions, l’organització podrà anular la seva realització.
  13. Anulació d’excursions i activitats per no assolir la inscripció mínima. Des de mitjans de setembre en que es va obrir el període d’inscripcions a l’Aplec, en el nostre País han succeït un seguit d’esdeveniments que han produit, amb posterioritat, la necessitat de donar suport a persones i drets en actuacions coincidents amb les dates de celebració de l’Aplec. Aquestes actuacions coincidents han fet minvar, i molt, la participació dels excursionistes, bàsicament del Principat, a l’Aplec 2017.Per aquesta raó, i per salvar l’Aplec com a eina de trobada dels excursionistes d’arreu dels Països catalans, ens hem vist obligats a anul·lar un nombre determinat d’excursions i activitats culturals degut a la minsa (i en algun cas, nul·la) inscripció de participants. Demanem disculpes per les molesties que aquesta mesura pugui ocasionar, però estan adoptades precisament per a salvar l’Aplec i garantir la seva continuïtat enguany. Aquells participants que estiguin inscrits en alguna excursió o activitat anul·lada, estiguin tranquils que ens posarem en contacte amb ells, i se’ls hi donarà l’opció de gaudir d’alguna altra excursió o activitat que es realitzi el mateix dia, o bé els hi seran retornats els diners pagats de l’excursió o activitat anul·lada. Podeu trobar les excursions i activitats culturals anul·lades en l’apartat PROGRAMACIÓ / EXCURSIONS o bé en l’apartat PROGRAMACIÓ / ACTIVITATS CULTURALS, respectivament.